Умови гарантії

1. Загальні положення

Виробник ТМ«Tandem», підтримує наступні гарантійні зобов’язання, щодо паркетної продукції. По-перше це гарантія 10 років на цілісність структури паркетної дошки. Стосовно паркетної продукції ТМ «Tandem» виготовленої із застосуванням масляного захисного покриття, гарантійні зобов’язання поширюються виключно на цілісність конструкції. Оскільки швидкість зносу маслянного покриття і як наслідок необхідність проведення відновлювальних робіт, залежить виключно від інтенсивності експлуатації і не може бути визначена завчасно. Ця гарантія поширюється на паркет, придбаний кінцевим споживачем (Покупцем) для використання у власному житловому будинку, квартирі, в комерційних невиробничих приміщеннях. Вона не поширюється у разі монтажу паркету не спеціалістами (особами, які не мають відповідного дозволу, або профільного навчання і т. п.), та/або не спеціалістами Постачальника. За умовами даної гарантії Постачальник зобов’язується замінити, або відремонтувати паркет, у відповідності з наступними умовами та обмеженнями.

2. Гарантія 10 років на структурну цісність

Гарантія на структурну цілісність означає, що форма і розміри паркету залишаться незмінними протягом усього терміну дії гарантії при дотриманні всіх необхідних заходів з транспортування, зберігання, укладанні, експлуатації та догляду. Дерево – природний матеріал, а тому він продовжує розширюватися або стискатися при переході між опалювальним і літнім сезонами. Навіть у встановлених належним чином паркетних підлогах можуть з’являтися невеликі зазори між планками протягом року. Гарантійні зобов’язання не поширюється на появу зазорів такого роду. Для їх запобігання підтримуйте на певному рівні відносну вологість усередині приміщення (в межах 40 … 65% для багатошарової паркетної дошки). Використовуйте зволожувач або кондиціонер повітря.

3. Винятки та обмеження за умовами Гарантії

Гарантія дійсна тільки відносно кінцевого покупця Товару. При вимозі Покупцем виконання гарантії, Постачальник (Виробник) залишає за собою право проводити огляд підлог і вилучати зразки для проведення експертизи на встановлення причин, що викликали рекламацію, і їх відповідність умовам Гарантії.

4. Гарантійні зобов’язання на покриття не поширюється

a) На вм’ятини, подряпини та інші пошкодження паркету, які виникли внаслідок встановлення, недбалого ставлення. Або при несистематичному догляду, дії гострих предметів, високих каблуків, або тварин. Також у результатф ненормального впливу хімічних речовин, піску і інших абразивів. При попаданні прямого сонячного світла, тепла, пошкоджень від ударів, від вогню, води і підвищеної вологості.
b)  Знос маслянного покриття в результаті впливу дрібних камінчиків, піску та інших абразивів, у разі експлуатації паркету з порушенням рекомендованих правил і режимів, при екстремальних умовах навколишнього середовища в поєднанні з недоліком профілактичних заходів, або неналежного захисту;
c) На натуральні характеристики деревини у вигляді варіації кольору волокон деревини, кольорових мінеральних прожилків і сучків. Вони не розглядаються як дефекти. А саме на вицвітання (поступова втрата кольору) покриття як результат природної реакції деревини. Також і на сонячне світло не розглядається як дефект.
d) При зниженні блиску покриття не розглядається як знос поверхні.

 5. Порядок виставлення рекламації

Увага! Оцінка якості продукції повинна проводитися при природному освітленні. Претензії щодо якості продукту приймаються тільки до безпосереднього монтажу паркету. Проте є винятки випадків, коли заводський дефект проявився згодом. Дефект Товару вважається видимим, якщо він помітний на підлозі з висоти людського зросту при нормальному денному освітленні.

Укладальник підлог, спільно з Покупцем, несуть відповідальність за остаточне приймання паркету за якістю. Товар вважається прийнятим укладальником/Покупцем за якістю при першому її закріпленні. Після установки паркет вже не може бути пред’явлений Покупцем до заміни, за умовами цієї Гарантії через наявність в ньому заводських дефектів, або, як невідповідний заявленому сорту.

При визнанні рекламації обґрунтованою Постачальник залишає за собою одноосібне право на визначення способу усунення дефектів. Це може бути  ремонт, повторне нанесення покриття або відшкодування витрат на усунення даного дефекту. Заміна бракованого продукту або повне відшкодування вартості його придбання здійснюється тільки у одному випадку. Постачальник виявився не в змозі усунути дефекти після доцільного числа спроб. Постачальник не відшкодовує вартість робіт або інші втрати і витрати, що виникли внаслідок дефектів, на які поширюється ця Гарантія.

Будь-яка спроба відремонтувати, відновити або перешліфувати паркет до огляду представника Постачальника та отримання від нього письмового дозволу на ремонтні роботи анулює дану Гарантію.

Дана Гарантія є комплексною, діє замість всіх гарантій, виражених або припущених, включаючи гарантії комерційної якості продукту. У відповідності своєму призначенню, довговічності та придатності. Дана гарантія не поширюється, ні на які інші види непрямого, непередбаченого або подальшого збитку.

Для швидкого розгляду Вашої рекламації, Вам необхідно надати копію документа про придбання паркету. Також  дату монтажу паркету і відомості про компанії або осіб, що вмонтовували паркет. Надоданок максимально докладно описати всі виявлені дефекти.

Постачальник залишає за собою право запросити додаткову інформацію для встановлення обґрунтованості даної рекламації, надіслати для інспекції свого представника або незалежного інспектора. На підставі проведеного розслідування Постачальник в місячний термін зобов’язаний дати обґрунтовану відповідь на рекламацію.

×